Aktualně

Březen 2022

Na měsíc březen jsme pro Vás připravili speciální akci - mimořádné slevy na vybrané produkty společnosti DELL. Jedná se o většinu modelů řady Optiplex, Latitude, Vostro a Precision. Slevy se týkají také vybraných serverových a síťových řešení. V případě zájmu o pořízení vybraných produktů společnosti DELL nás prosím kontaktujte na adrese info@anodyne.cz, do předmětu zadejte “DELL” a případně specifikujte svůj požadavek. Spojíme se s Vámi a připravíme Vám speciální cenovou nabídku na požadované zboží.

Leden 2022

Naše společnost v novém roce výrazně rozšiřuje své působení i v oblasti poradenství. Dnešní doba má vysoké požadavky na kompetence klíčových zaměstnanců a my se tímto snažíme pomáhat našim zákazníkům k dalšímu rozvoji a růstu. Kromě standardních IT znalostí, jako je používání PC, znalost operačních systémů Windows či Linux, práce s kancelářskými produkty společnosti Microsoft typu WORD, EXCEL či POWERPOINT, se zaměřujeme i na pokročilé oblasti a dovednosti. Jsme tak schopni například pomoci při procesních analýzách, zejména ve výrobních firmách, kde bývá náročné workflow, případně našim klientům poskytnout komplexní služby spojené s přípravou, pořízením a implementací informačních systémů. Máte-li zájem o spolupráci ve výše zmínených oblastech, stačí poslat na email info@anodyne.cz stručný popis Vašich potřeb a my se Vám ozveme s návrhem dalšího postupu.

Prosinec 2021

Letošní rok nebyl o nic jednodušší, než ten předešlý. Děkujeme všem našim obchodním partnerům za výbornou spolupráci, zvlášt v těchto náročných podmínkách se ukazuje, jak cenné jsou hodnoty, který jsme dříve možná dostatečně nevnímali. Nám se podařilo v tomto roce ještě rozšířit naši působnost, a to ve dvou oblastech - v oblasti podnikových systémů poskytujeme cenově senzitivní multiplatformní plně přizpůsobitelné CRM řešení určené primárně pro menší a střední firmy, pro které toto řešení dokáže být nástrojem pro řízení nejen vztahů se zákazníky, ale i nástrojem pro řízení firmy jako takové. Navázali jsme také strategickou spolupráci v oblasti solution architektury se světovým lídrem v kontrolerech motorů, displejů kontrolerů a ochraně přepinacích zařízení, společností ComAp a.s. Děkujeme všem našim obchodním partnerům za projevenou důvěru a skvělou spolupráci, přejeme všem klidné Vánoce a mnoho úspěchů po celý nový rok 2022

Září 2021

V září tohoto roku je to přesně rok, co jsme navázali partnerství se společností Dell. Díky této spolupráci se naše portfolio zboží a služeb rozšířilo o řešení této renomované značky. Našim obchodním partnerům tak umíme nabídnout nejen široký sortiment zboží tohoto prestižního amerického výrobce serverů, počítačů, notebooků či PC komponent, ale i celá komplexní řešení týkající se chodu firemní infrastruktury. Na bázi produktů Dell řešíme mimo jiné i virtualizaci podnikové infrastruktury. Dell po spojení s EMC dnes nabízí v mnoha ohledech v této oblasti opravdu velmi sofistikovaná a funkční řešení, která přinášejí zefektivnění procesů ve firmách a v konečném důsledku nemalé časové i finanční úspory. Pokud uvažujete o rozvoji své firemní infratsruktury, můžeme Vám i v tomhle směru být nápomocni.

Červenec 2021

V červenci slavíme coby certifikovaný partner Kopano malé jubileum. Je to už 5 let, co pomáháme našim obchodním partnerům i v oblasti groupware řešení. Kopano prochází neustálým vývojem, dnes se jedná o velmi sofistikovaný nástroj, který je ale zároveň velmi jednoduchý a intuitivní jak pro uživatele, tak i pro správce systému. Obrovskou předností tohoto řešení je také násobně nižší finanční náročnost v porovnání s například nejrozšířenějším groupware řešením na trhu od společnosti Microsoft. Kopano je nejen cenově výhodné, ale narozdíl od zmíněného řešení i multiplatformní. Jeho nasazení ve firmách je tedy nezávislé na tom, zda firemní systémy běží na OS Microsoftu či třeba nějaké linuxové distribuci. Jedná se o řešení, o kterém neuvažují jen malé a střední firmy, ale i společnosti SMB sektoru, které mají minimálně desítky uživatelů pracujících online. Za posledních 5 let prošel tento software evolucí, která Kopano víc a víc přibližuje klientům, kteří potřebují spolehlivé, uživatelsky přívětivé a cenově nenáročné řešení. Máte-li zájem se o tomto řešení dozvědět více, kontaktujte nás telefonicky nebo na emailové adrese info@anodyne.cz, naši specialisté Vám rádi poradí a pomohou.

Květen 2021

Aktuálně spolupracujeme se společností ComAp a.s. www.comap-control.com, na vytvoření nové organizační kompetence v oblasti solution architektury v rámci jejich oddělení výzkumu a vývoje. ComAp je světovým lídrem v kontrolerech motorů, displejů kontrolerů a ochraně přepinacích zařízení. Coby neustále se rozvíjející společnost se logicky stále více potýká s problémy v technické koordinaci, které takový růst může přinést. Společnost proto došla k potřebě rozvíjet interní kompetence v oblasti Architektury, což je oblast, s níž máme mnohaleté zkušenosti. Věříme, že v tomhle odborně pomůžeme společnosti ComAp vybudovat potřebnou kompetenci a budeme s nimi spolupracovat na tom, aby nový tým solution architektů byl efektivní a přinesl společnosti požadovanou přidanou hodnotu.

Březen 2021

V oblasti CRM nabízíme multiplatformní řešení, které Vás příjemně překvapí jedinečným poměrem cena/výkon. Jedná se o řešení, u kterého máte vždy kontrolu nad svými daty, můžete ho provozovat jak na svých, tak našich serverech. Pokud se nechcete starat o žádná nastavení a související hardware, vše Vám poběží u nás. Vy jen dostanete link a přístupové údaje a můžete začít pracovat. Vše je uživatelsky vstřícné a lehce srozumitelné, přesto že se jedná o vyspělý sofistikovaný systém. Tímto CRM můžete řídit firemní procesy, které se mnohdy řeší až v robustních ERP systémech, jejichž cena je řádově nesrovnatelná. Naše řešení obsahuje kromě standardních CRM funkcionalit jako je kontaktní databáze, související komunikace i dokumentace, události či kalendář, také například možnost plnohodnotného emailového klienta, plně integrovaného do celého workflow a mnoho dalšího. Systém samotný je přizpůsobitelný každému zákazníkovi na míru. Je plně responzivní a můžete se ke svým informacím dostat odkudkoliv potřebujete, ať už pracujete například v práci nebo doma na počítači, či jste v terénu a máte u sebe třeba jen mobiní telefon. Rádi Vám systém předvedeme a zodpovíme Vaše dotazy. Pro více informací pošlete email na adresu crm@anodyne.cz a my se s Vámi obratem spojíme a vše,co se týká CRM, s Vámi rádi probereme.

Únor 2021

V souvislosti s velkým nárůstem potřeby využití online technologií a zejména jejich kvalitou a dostupností roste také potřeba firem mít správně dimenzovanou IT infrastrukturu. V této oblasti nabízíme profesionální analýzy i kompletní IT audity. V případě komplexního IT auditu je cena závislá od rozsahu instalované technologie a odpovídá časové náročnosti. Vypracování a podrobné okomentování auditu dává pak naším klientům objektivní pohled na silná a slabá místa stávající infrastruktury a doporučení pro další rozvoj. Pokud se chcete dozvědět více, kontaktujte nás na email info@anodyne.cz a do předmětu napište „audit“. Spojíme se s Vámi a navrhneme optimální postup.

Prosinec 2020

Pomalu končí velmi zvláštní a složitý rok 2020. Tento rok byl z mnoha pohledů jiný a náročnější než kterékoliv předešlé. Všichni se učíme reagovat na situaci, která tu nikdy nebyla a doufáme, že se vše podaří zvládnout tak, aby od příštího roku byl svět zase lepší, zdravější a šťastnější. I když to někdy vypadá, že existuje už dlouhou dobu jen jediné téma, není tomu tak. Jsme moc rádi, že právě v těchto složitých dobách se ukazuje, kolik skvělých lidí okolo nás stále je a za to jsme vděčni. Děkujeme i našim obchodním partnerům za skvělou spolupráci v průběhu celého roku 2020 a věříme, že se v tom příštím roce už budeme moci zase i více potkávat osobně, nejen v online světě. Přejeme všem klidné prožití vánočních svátků, hodně zdraví, štěstí a pohody a do roku 2021 hodně elánu, zdraví, úspěchu a dobrých zpráv. Těšíme se na další spolupráci s našimi stávajícími obchodními partnery i na nové obchodní vývzy a příležitosti, které jsou před námi.

Září 2020

V září tohoto roku jsme se stali vzhledem k našemu důrazu na poskytování komplexních IT služeb partnery společnosti Dell. Společnost Dell je v mnoha oblastech technologickým lídrem a poskytuje také klientům vysokou míru podpory. Díky tomuto partnerství Vám tak můžeme nabídnout i širokou škálu produktů a služeb Dell, od PC, notebooků či monitorů až po rozsáhlá serverová či virtualizační řešení. Věříme, že díky tomuto partnerství nabízíme našim klientům další přidanou hodnotu a těšíme se na spolupráci i na této platformě.

Srpen 2020

V posledním období opět razantně stoupá počet DDoS útoků na firemní infrastrukturu. Bohužel za extrémním nárůstem těchto útoků je podle mnoha odborníků i situace okolo pandemie nemoci COVID-19. Pandemie a s ní spojená nařízení významně změnila fungování nás všech. Vynucené změny letních plánů a omezení cestování a dovolených s sebou přinesly i nečekané následky, mezi kterými je i nárůst v počtu DDoS útoků. Naše společnost pomáhá klientům s údržbou provozu webových zdrojů a jsme schopni na tento typ problémů flexibilně reagovat. Pokud potřebujete v této oblasti pomoci, kontaktujte nás, pomůžeme Vám.

Červen 2020

Máme velkou radost, že se celý svět zase začíná vracet k běžnému životu a že jsme u nás v České republice zvládli složité období pandemie koronaviru velmi dobře. Snad tohle nelehké období bude mít pro nás všechny i pozitivní význam, přinese správné nastavení hodnot a pokoru. Nevíme co přijde v dalších měsících a letech, ale snad nám tahle zkušenost pomůže procházet s nadhledem jak těmi šťastnými, tak i těmi složitějšími obdobími. Tohle nelehké období nás donutilo i k různým změnám i v oblasti pracovních zvyklostí a nevídaným způsobem se projevil přínos online komunikace. Online komunikace určitě nenahradí lidský kontakt, ale i po odeznění restriktivních opatření se ukazuje, že je to velmi vhodný a efektivní nástroj, který umožní ušetřit mnoho času a nákladů. Jedním z velmi propracovaných a užitečných řešení je MS Teams, který je součástí různých edicí MS Office 365. Pokud se chcete dozvědět o tomto řešení více, napište nám na email info@anodyne.cz, do předmětu napište „Teams“, nebo nám zavolejte, rádi Vám pomůžeme.

Duben 2020

V současné době je jedno velké téma, které je zásadní pro celou společnost, situace spojená s šířením koronaviru. Vláda ČR v souladu s čl. 5 a 6 ústavního zákona č. 110/1998 Sb., o bezpečnosti České republiky, vyhlásila pro území České republiky z důvodu ohrožení zdraví v souvislosti s prokázáním výskytu koronaviru na území České republiky dne 12.3.2020 nouzový stav. Tato pandemie přinesla situaci, jakou nejen Česká republika, ale v podstatě celý svět nepamatuje. Celá situace je složitá, v mnoha ohledech náročná, ale věříme, že ji určitě zvládneme a nakonec z ní všichni vyjdeme možná ještě silnější a pokornější, než jsme byli doposud. Naše služby jsou Vám neustále k dispozici, samozřejmě v souladu s vládními nařízeními a v rozsahu, který aktuální stav umožňuje. Věříme, že tento měsíc bude pro další vývoj rozhodující a že se celá situace začne zlepšovat. Přejeme Všem v této době hlavně pevné zdraví, trpělivost a fyzickou i mentální odolnost. Doufejme, že příští aktualita bude o tom, jak jsme si úspěšně s touto pandemií poradili a vracíme se k běžnému životu. Držme si navzájem palce, pomáhejme si a všechno zvládneme.

Březen 2020

V letošním roce vnímáme výrazný nárůst poptávky po řešeních, která znamenají vysokou úsporu nákladů. Jednou z těchto oblastí je řešení a správa podnikové infrastruktury se zaměřením na dostupnost, bezpečnost a jednoduchou správu. Naše společnost se od počátku zabývá mimo jiné i hyperkonvergovanými řešeními, která v poslední době začínají být velmi zajímavá i pro sektor SMB. Tato řešení jsou výkonná, dostupná, jejich správa není náročná. Některá řešení jsou založena na komplexní dodávce proprietárního hardware i software, některá jsou založena na softwarové bázi, nevyžadující proprietální hardware. Zde se dostáváme již k řešením, která jsou velmi zajímavá i z pohledu poměru cena/ výkon. V jednotném prostředí máme správu celého systému, nemusíme řešit zvlášť otázku serverů, datových úložišť, virtualizace a podobně. Správa takového řešení je mnohem efektivnější a cenové relace jsou velmi příznivé. Pro bližší informace nás kontaktujte telefonicky nebo emailem na info@anodyne.cz.

Leden 2020

V oblasti podnikových informačních systémů jsme navázali úzkou spolupráci se společností IF System Helios s.r.o., která dodává a implementuje ERP Helios. Jedná se ERP, které vyniká uživatelským komfortem, velkým programátorským zázemím a možností přizpůsobovat se zákazníkům přesně podle jeho potřeb. V současné době používá jen v České republice některou z verzí ERP Helios téměř 20 000 zákazníků. Tato spolupráce přináší naším stávajícím i potenciálním zákazníkům další přidanou hodnotu v podobě možnosti komplexního ICT řešení včetně provozu a rozvoje podnikového informačního systému.

Prosinec 2019

Všem našim obchodním partnerům děkujeme za spolupráci v průběhu celého roku 2019. Zároveň přejeme všem klidné prožití vánočních svátků, hodně zdraví, štěstí a pohody a úspěšný start do roku 2020. Děkujeme za dosavadní projevenou důvěru a těšíme se na další spolupráci v nadcházejících letech.

Říjen 2019

Čas běží jako bláznivý a my jsme tak v říjnu oslavili 5 let fungování naší společnosti na IT trhu. Přesto, že jsme poměrně mladá společnosti, už jsme si stačili vybudovat v našem oboru nezanedbatelnou pozici. Za to vděčíme zejména všem našim klientům, kteří nám projevili důvěru. Tuto důvěru se snažíme oplácet spolehlivostí a kvalitními službami. S některými našimi klienty vstupujeme do druhé pětiletky a už teď se těšíme na další

Srpen 2019

Období prázdnin je pro školou povinné většinou vnímáno jako to nejpříjemnější v roce, kdy ubylo starostí, povinností a stresu. Bohužel to neplatí pro IT administrátory a další zodpovědné pracovníky, kteří mají na starosti firemní infrastrukturu. O letošních prázdninách se opět zvýšila intenzita nejrůznějších hackerských útoků ve firemním prostředí. Naše společnost dbá na praktickou ofenzivní a defenzivní bezpečnost a zvyšování povědomí o této problematice. Zabýváme se proto i testováním a monitoringem počítačových sítí. Součástí všech testů a konzultací jsou pak i konkrétní doporučení a nápravná opatření, která je vhodné aplikovat pro zvýšení celkové úrovně bezpečnosti konkrétního firemního prostředí.

Červenec 2019

V červenci letošního roku jsou tomu již tři roky, kdy jsme coby certifikovaný partner Kopano začali našim obchodním partnerům pomáhat i v oblasti groupware řešení. Nejrozšířenější řešení na trhu je stále Microsoftft Exchange, se kterým se setkal snad každý, kdo o IT oblast ve firmě zavadí. Avšak Kopano prochází neustálým vývojem, je velmi jednoduché a intuitivní a v neposlední řadě cenově nesrovnatelně dostupnější než výše zmíněná platforma. Proto se jedná o řešení, o kterém neuvažují jen malé a střední firmy, ale i společnosti SMB sektoru, které mají minimálně desítky uživatelů pracujících online. Kopano má velké kouzlo v poměru cena výkon, v jednoduché správě i relativní bezúdržbovosti. Máte-li zájem se o tomto řešení dozvědět více, kontaktujte nás telefonicky nebo na emailové adrese info@anodyne.cz, naši specialisté Vám rádi poradí a pomohou.

Květen 2019

Tento měsíc je to přesně rok, co vstoupilo v účinnost obecné nařízení o ochraně osobních údajů označované jako GDPR (General Data Protection Regulation). Za tu dobu se již pro většinu společností stalo fungování v souladu s GDPR běžným standardem. Naše společnost se snaží svým obchodním partnerům procesně pomáhat i v této oblasti, pokus se chcete dozvědět o problematice GDPR více, můžete nás kontaktovat na emailové adrese gdpr@anodyne.cz.

Březen 2019

V oblasti podnikových systémů, kde spolupracujeme s několika předními poskytovateli ERP a CRM systémů, se nově zaměřujeme i na problematiku Business Intelligence (BI). Jedná se o moderní trend v oblasti analytických nástrojů. Díky BI jste schopni jednoduše, rychle a velmi flexibilně vytvářet reporty z výstupů Vašeho ERP včetně online vizualizace požadovaných dat. BI se dnes pro řadu firem stává zcela zásadní oblastí, neboť umožňuje mimo jiné velmi rychlé nastartování optimalizace firemních procesů.

Leden 2019

Jeden z našich významných obchodních partnerů, přední evropský výrobce sportovních a medicinálních míčů, společnost Gala a.s., slaví v letošním roce 70 let od svého založení. Tomuto významnému výročí jsme přizpůsobili webové stránky společnosti. Díky tomu se může každý návštěvník webu hned dozvědět podrobnosti o souvisejících akcích. Přejeme tímto společnosti Gala a.s. mnoho úspěchů po dalších minimálně 70 let…

Prosinec 2018

Další úspěšný rok je pomalu za námi a my bychom tímto rádi poděkovali všem našim obchodním partnerům za spolupráci v průběhu celého roku 2018. Zároveň přejeme všem klidné prožití vánočních svátků, štěstí, zdraví a hodně úspěchů po celý rok 2019.

Září 2018

Společnost ANODYNE s.r.o. se každoročně účastní projektu na podporu opuštěných zvířat. Budeme opět i sponzorovat již 5. ročník prostějovské Voříškiády, který se uskuteční 9. září 2018. Pozvánku na akci si můžete prohlédnout zde.

Červenec 2018

Jsou to právě dva roky, kdy jsme se stali certifikovaným partnerem Kopano, groupware řešení, které plnohodnotně nahradí Microsoft Exchange. Každé řešení má svá pro a proti, ale jsou-li pro uživatele důležité parametry typu provozní náklady, licencování, požadavky na hardware či závislost na konkrétním systému, je Kopano rozhodně řešení, které stojí za zvážení. Pro bližší informace zavolejte nebo napište na info@anodyne.cz, do předmětu uveďte „kopano“.

Květen 2018

Dne 25.5.2018 vstupuje v účinnost obecné nařízení o ochraně osobních údajů označované jako GDPR (General Data Protection Regulation). Jak jsme již s předstihem informovali, jedná se o obecné nařízení o ochraně osobních údajů platné v rámci EU, které bylo sice přijato již v dubnu 2016, ale v květnu 2018 vstupuje v účinnost. Pokud Vás zajímají informace týkající se tohoto nařízení a chcete vědět více, obraťte se na nás. Pro záležitosti týkající se tohoto nařízení můžete použít i emailový kontakt gdpr@anodyne.cz.

Březen 2018

Řešíte otázku firemní infrastruktury? Nabízíme moderní řešení, které zaručuje velmi jednoduchou administrativu a správu. Jedná se o hyperkonvergované řešení, které spojuje problematiku virtualizace, networkingu, správu datových úložišť a optimalizaci výpočetního výkonu. Velkou výhodou je i to, že nemusíte samostatně řešit otázku konfigurace a správného nadimenzování serverů, datových úložišť a dalších souvisejících prvků. Tato technologie umožňuje i snadnou škálovatelnost, což je důležitý faktor v případě, kdy společnosti nemají zcela přesnou představu ohledně požadavku na výkon v dalších letech. Řešení lze snadno rozšiřovat až v okamžiku, kdy je to potřeba, nemusí se vydávat zbytečné finanční prostředky navíc za naddimenzovaná řešení, která vycházejí z budoucích předpokladů, nikoliv reálné aktuální potřeby.

Únor 2018

V poslední době začíná nabývat na významu v drtivé většině odvětví způsob, jakým se firmy a podnikatelé pohybují v on-line prostředí. Mít “nějakou” webovou stránku je dnes téměř samozřejmost. Pro úspěch podnikání a prosazení se v on-line světě, který generuje čím dál větší objem aktivit, podnikatelských příležitostí a finančních prostředků, však tohle již dávno nestačí. Základem je kvalitní profesionální webová prezentace, která dokáže zaujmout potenciální klienty a jejíž zpracování a míra profesionality dokáže vzbudit zájem návštěvníků webu o společnost, která se prostřednictvím takového webu prezentuje. Ale to je jen jeden ze základních kamenů on-line strategie. Ta má pro firmy a jejich úspěšnost ve svém oboru do budoucna neustále rostoucí význam. Naše společnost nabízí moderní a cenově dostupná řešení, která klientům zjednodušují život a zvyšují potenciál úspěchu v on-line světě, který se stal nedílnou součásti našich profesionálních životů. Rádi Vám pomůžeme se co nejlépe pohybovat v tomto prostředí, dokážeme doporučit na míru každého klienta dle jeho zaměření, jakým způsobem se v tomto prostředí prezentovat. Moderní webové stránky, on-line marketing, celkové nastavení byznysu v on-line prostředí - to vše jsou nástroje, které Vaše podnikání posunou ještě výš. Ozvěte se nám, rádi Vám poradíme.

Prosinec 2017

Tak se nám nachýlil ke konci další rok a my už vyhlížíme ten následující. Tímto děkujeme všem našim obchodním partnerům za spolupráci v roce 2017 a přejeme všem hodně úspěchů po celý rok 2018.

Listopad 2017

V posledních měsících se čím dál intenzivněji diskutuje o tzv. GDPR (General Data Protection Regulation). Jedná se o obecné nařízení o ochraně osobních údajů platné v rámci EU, které bylo sice přijato již v dubnu 2016, ale v účinnost vstoupí 25.5.2018. Jedná se o nový právní rámec ochrany osobních údajů v evropském prostoru s cílem hájit co nejvíce práva občanů EU proti neoprávněnému zacházení s jejich daty a osobními údaji. GDPR se týká všech firem a institucí, ale i jednotlivců a online služeb, které zpracovávají data uživatelů. Za porušení pravidel GDPR hrozí obrovské sankce a proto je potřeba se procesně připravit již s předstihem. Pokud se chcete dozvědět více, zavolejte nám nebo napište na gdpr@anodyne.cz.

Srpen 2017

Společnost ANODYNE s.r.o. se stejně jako loni účastní projektu na podporu opuštěných zvířat. Budeme také sponzorovat již 4. ročník prostějovské Voříškiády, který se uskuteční v Prostějově 3. září 2017.

Květen 2017

V oblasti CRM poskytujeme cenově výhodné rozsáhlé multiplatformní řešení, určené zejména pro menší a střední firmy. Sami si zvolíte, zda chcete využívat systém například jen pro evidenci kontaktů a související komunikaci nebo bude Vaším komplexním informačním systémem, ve kterém budete využívat sdílené kalendáře, řešit emailovou komunikaci či kompletní obchodní workflow (nabídky, objednávky, reporty). Pro více informací nás kontaktujte na crm@anodyne.cz.

Únor 2017

Rozšířili jsme naše aktivity v oblasti ICT infrastruktury o partnerství se společností ZYXEL, která je již desítky let v oblasti infrastrukturálních řešení jedním z celosvětových lídrů. Naše společné aktivity směřují zejména do oblastí bezpečnostních zařízení a služeb, síťového managementu a cloudových řešení.

Prosinec 2016

Děkujeme všem našim obchodním partnerům za spolupráci v roce 2016 a přejeme všem hodně úspěchů po celý rok 2017.

Říjen 2016

Aktuálně probíhá promo akce - zvýhodněná nabídka bezpečnostních a antivirových produktů společnosti ESET od serverových řešení až po koncové stanice. Promo akce má platnost do konce roku 2016. Pro bližší informace nás prosím kontaktujte na promo.eset@anodyne.cz.

Srpen 2016

Rozšířili jsme naši síť partnerů o Scale Computing (hyperkonvergované řešení), Endian (UTM bezpečnost a hotspot řešení), Kopano (groupware software) a ESET (zabezpečení koncových stanic). Jsme hrdí na to, že jsme jediný reseller hyperkonvergovaného řešení od Scale Computing v České republice.

Červenec 2016

Dokončili jsme nový redesign společnosti a spustili i zcela nové webovské stránky. Věříme, že se vám budou líbit a že se k nám budete rádi vracet.

Duben 2016

Společnost ANODYNE s.r.o. se účastní projektu na podporu opuštěných zvířat. Budeme sponzorovat i 3. ročník prostějovské Voříškiády, který se uskuteční v Prostějově 21. srpna 2016.

Únor 2016

Ve společnosti došlo v únoru 2016 k zásadní vlastnické změně, firma je nyní ze 100 procent ryze českou společností s českým kapitálem. Vstup nového majitele znamenal pro společnost ještě výraznější zaměření na nové technologické trendy a posílení pozice na ICT trhu v České republice a na Slovensku.