Podpora a správa

Jistota, že vaše ICT prostředí bude nejen stabilní, ale také vždy dostupné, zabezpečené a aktuální.

Podpora a správa

Co nabízíme?

  • Aktivní dohled nad klíčovými faktory zásadně ovlivňujícími správný chod vašeho IT prostředí, jako je síťová aktivita, utilizace zdrojů, dostupnost systémů, odezva software a podobně.
  • Nabízíme smluvní SLA podle reálných potřeb klienta na dostupnost a funkčnost systémů včetně reportingu dohodnutých KPI.
  • Správu vašich systémů, dle dohodnutých podmínek řešíme jak vzdálenou správu, tak on-site s maximálním důrazem na rychlé reakční doby.
  • Průběžné udržování systémů v aktuálním stavu proaktivním aplikováním bezpečnostních patchů, funkčních aktualizací a podobně.

Výhody naších služeb

  • Spolehlivost

    Naším cílem je poskytnout vám spolehlivou službu v dohodnutém čase. Snažíme se o maximální flexibilitu a rychlé reakční doby.
  • Zastupitelnost

    Nemusíte se obávat situace, kdy z jakýchkoliv důvodů dojde k problému, který nebudete schopni řešit interními silami. Jsme tu vždy pro vás.
  • Pohotovost

    V rámci poskytovaných úrovní SLA můžeme aktivně monitorovat vaše systémy a odstraňovat chyby dříve, než se projeví selháním některých systémů.
  • Flexibilita

    Snažíme se poskytovat flexibilní služby a nenutíme zákazníkům námi určený rigidní model podpory. Vždy vycházíme z potřeb našich klientů.

Máte zájem?

Věnujte nám chvíli svého času a prodiskutujeme jak Vám můžeme pomoci.