Podpora a správa
Co nabízíme?
- Aktivní dohled nad klíčovými faktory zásadně ovlivňujícími správný chod vašeho IT prostředí, jako je síťová aktivita, utilizace zdrojů, dostupnost systémů, odezva software a podobně.
- Nabízíme smluvní SLA podle reálných potřeb klienta na dostupnost a funkčnost systémů včetně reportingu dohodnutých KPI.
- Správu vašich systémů, dle dohodnutých podmínek řešíme jak vzdálenou správu, tak on-site s maximálním důrazem na rychlé reakční doby.
- Průběžné udržování systémů v aktuálním stavu proaktivním aplikováním bezpečnostních patchů, funkčních aktualizací a podobně.
Výhody naších služeb
-
Spolehlivost
Naším cílem je poskytnout vám spolehlivou službu v dohodnutém čase. Snažíme se o maximální flexibilitu a rychlé reakční doby. -
Zastupitelnost
Nemusíte se obávat situace, kdy z jakýchkoliv důvodů dojde k problému, který nebudete schopni řešit interními silami. Jsme tu vždy pro vás. -
Pohotovost
V rámci poskytovaných úrovní SLA můžeme aktivně monitorovat vaše systémy a odstraňovat chyby dříve, než se projeví selháním některých systémů. -
Flexibilita
Snažíme se poskytovat flexibilní služby a nenutíme zákazníkům námi určený rigidní model podpory. Vždy vycházíme z potřeb našich klientů.
Máte zájem?
Věnujte nám chvíli svého času a prodiskutujeme jak Vám můžeme pomoci.